Известие

Collapse
No announcement yet.

156-цата ми не вдига обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814
    Ето адреса го има, има и тел да се уговориш предварително.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Добре,много благодаря и се надявам да я оправят

      Comment


      • #18
        Re: 156-цата ми не вдига обороти

        Първоначално публикувано от tISHI
        Имам алфата от половин година и няма6е проблеми с вървежа,но от 1 месец започна да не вдига оборотите.От начало не искаше да върви рядко,но после стана много често(давам газ и много бавно се вдигат оборотите до към 3 хиляди и после тръгва да се набира бързо).Но с всеки изминал ден става по-зле и по-често го правеше,казаха ми да сменя дебитомера,смених го (някав менталив) и сега не прекъсва толкова често ,но се набира много по-бавно.Откачвах и буксата на дебитомера и я карах така но пак не иска да върви.Звука също се промени.Карах я на диагностика,изчистиха ми грешката на инжекторите и от тогава се набира още по-бавно.На друго място ми казаха че е от горивния филтър,смених и него същата работа.Казаха ми да я закарам на София,но ме е страх да тръгна да не ме остави някаде на пътя(по баирите е много зле-едвам ги катери).Който може да помага.Предварително благодаря!
        Абсолютно по същия начин се държеше и моята 166-ца и почти се бях отчаял. Всъщност се оказа неработеща първа степен на TPS (throttle position sensor). Бобо каза, че трябва да се смени. Нов струва 1230 лева. На старо не си струва, щото повечето са на същото дередже.

        Моята я оправи Боян във Ванто - разглоби тоя потенциометър, почисти го, напръска го с некъв спрей и оттогава, вече над 10 000 км, работи идеално. Просто във Ванто имат софтуер, с който могат да замерят коректните данни на всеки възел и знаят какви параметри дава правилно работещ TPS.

        За цялата работа поиска 20 лева, ама аз му дадох 50. Бояне, Господ здраве да ти дава
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #19
          колеги,моля даваите съвети че направо мисе реве вече писнами,моята 156-ца неще да варви ваобще,когато се дарпам с някои и до 4 000 оборота се набира щогоде хубава а натам сеедно някои спира кранчето на бензина.ходих на диагностика и ми казаха че по електрониката няма проблеми имаше 3 грешки и ми ги исчистиха,но колата продалйава да неварви.казваите от какво мойе дае че направо щея исфарлим в някоя морга.благодаря предварително
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #20
            Re: 156-цата ми не вдига обороти

            Първоначално публикувано от pinko
            Първоначално публикувано от tISHI
            Имам алфата от половин година и няма6е проблеми с вървежа,но от 1 месец започна да не вдига оборотите.От начало не искаше да върви рядко,но после стана много често(давам газ и много бавно се вдигат оборотите до към 3 хиляди и после тръгва да се набира бързо).Но с всеки изминал ден става по-зле и по-често го правеше,казаха ми да сменя дебитомера,смених го (някав менталив) и сега не прекъсва толкова често ,но се набира много по-бавно.Откачвах и буксата на дебитомера и я карах така но пак не иска да върви.Звука също се промени.Карах я на диагностика,изчистиха ми грешката на инжекторите и от тогава се набира още по-бавно.На друго място ми казаха че е от горивния филтър,смених и него същата работа.Казаха ми да я закарам на София,но ме е страх да тръгна да не ме остави някаде на пътя(по баирите е много зле-едвам ги катери).Който може да помага.Предварително благодаря!
            Абсолютно по същия начин се държеше и моята 166-ца и почти се бях отчаял. Всъщност се оказа неработеща първа степен на TPS (throttle position sensor). Бобо каза, че трябва да се смени. Нов струва 1230 лева. На старо не си струва, щото повечето са на същото дередже.

            Моята я оправи Боян във Ванто - разглоби тоя потенциометър, почисти го, напръска го с некъв спрей и оттогава, вече над 10 000 км, работи идеално. Просто във Ванто имат софтуер, с който могат да замерят коректните данни на всеки възел и знаят какви параметри дава правилно работещ TPS.

            За цялата работа поиска 20 лева, ама аз му дадох 50. Бояне, Господ здраве да ти дава
            ...на TPS-то данните на потенциометъла/в ом-ове/ги има и в мануала на алфа...фасулска работа е да се измерят и самият потенциометър да се почисти...ако въобще е там проблема...
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment

            Working...
            X